לצד יכולות תפעוליות מגוונות וייחודיות אורשר מנהלת תשתית מידע לוגי נרחב עבור מכלול השירותים במערכת המידע שפותחה על ידי אורשר.
ניהול מלאי הלקוחות במערכת מידע מרכזית מקנה יכולות מתקדמות עבור מכלול הפעילות אותן החברה מבצעת והן עבור לקוחותיה לצורכי מעקב ובקרה והן לתפעול הפנימי של החברה.
מחלקת מערכות המידע של אורשר מבצעת תהליכי פיתוח, תמיכה וניהול המערכת ובכך מתאפשרת גמישות ותמיכה מלאה במתן פתרונות מגוונים לכל לקוח עפ"י צרכיו ודרישותיו.
אורשר מאפשרת לקהל לקוחותיה הפעילים זמינות מלאה לגישה למערכת הניהול באמצעות אתר החברה לצורך הקמת הזמנות, צפייה בסטטוס מלאי, תעודות מסירה חתומות POD ובכך מתאפשרת שקיפות מלאה בכל זמן ובכל שלב בתהליך הקליטה, הניפוק וההפצה.
כחלק מתהליכי ההטמעה של פעילות לקוח באורשר המעוניין להתממשק למערכות המידע, ניתן לבצע התקנת גישה דרך שרתי החברה ולבסס קישור לצורך העברת מסרים בין מערכת אורשר למערכת הניהול של הלקוח.